Skrajučių spauda nuo 100 vnt.
Puikus būdas vaizdžiai pateikti klientams nedidelį kiekį naujos ar svarbios informacijos apie produktus ar paslaugas. Skrajutės pasižymi pakankamai dideliu ir tikslingu auditorijos pasiekiamumu, idealiai tinka pateikti informacijai apie akcijas, pasiūlymus, gali būti naudojamos kaip nuolaidų kuponai. Skrajutės yra efektyvus būdas greitai ir lengvai paskleisti informaciją apie renginį, produktą ar paslaugą. Jos yra kompaktiškos, lengvai platinamos ir gali būti pritaikytos įvairioms rinkodaros kampanijoms. Rekoprint siūlo: skrajučių spauda reklaminiams, informaciniams ir kitiems tikslams, skirtingų formatų ir popieriaus tipų pasirinkimo galimybė. Įkelkite savo skrajučių maketą, susikurkite jį nemokamu dizaino įrankiu arba pasinaudokite papildoma Rekoprint dizaino paslauga.
Keli patarimai, kaip sukurti kokybišką ir veiksmingą reklaminę skrajutę:
Nustatykite tikslą ir auditoriją
- Tikslas: koks yra pagrindinis skrajutės tikslas? Reklamuoti produktą, pranešti apie renginį, informuoti apie specialius pasiūlymus?
- Auditorija: kas yra jūsų tikslinė auditorija? Amžius, pomėgiai, vieta?
Pasirinkite formatą
- Standartinis dydis: A5 (148 x 210 mm) arba A6 (105 x 148 mm) yra populiariausi dydžiai.
- Formatas: Galite naudoti vienpusį arba dvipusį formatą, priklausomai nuo informacijos kiekio.
Sukurkite dizainą
Pagrindiniai elementai:
- Antraštė: aiški, trumpa ir traukianti dėmesį.
- Vaizdiniai elementai: nuotraukos, iliustracijos, piktogramos.
- Tekstas: pagrindinė informacija apie produktą, paslaugą ar renginį.
- Kontaktinė informacija: įtraukite el. paštą, telefono numerį, svetainės adresą.
Dizaino principai:
- Kontrastas: naudokite kontrastingas spalvas, kad svarbūs elementai išsiskirtų.
- Hierarchija: svarbiausia informacija turi būti geriausiai matoma.
- Erdvė: venkite perteklinio teksto ir grafikos, palikite pakankamai baltos erdvės.
- Spalvos: pasirinkite spalvų paletę, kuri atitinka jūsų prekės ženklą arba renginio tematiką.
- Šriftai: naudokite ne daugiau kaip du ar tris skirtingus šriftus, užtikrinkite gerą įskaitomumą.
Informacijos išdėstymas
Pagrindiniai elementai:
- Antraštė: pvz., „Didysis Vasaros Išpardavimas“.
- Pagrindinis vaizdinys: nuotrauka arba iliustracija, kuri traukia dėmesį.
- Pagrindinė informacija: datos, vieta, laikas, specialūs pasiūlymai ar kiti svarbūs faktai.
- Kvietimas veikti (CTA): pvz., „Apsilankykite mūsų parduotuvėje“, „Registruokitės dabar“.
- Kontaktai: el. paštas, telefono numeris, svetainės URL, socialinių tinklų nuorodos.
Patikrinkite ir koreguokite
- Peržiūra: Patikrinkite, ar nėra klaidų ir ar visa informacija yra teisinga.
- Grįžtamasis ryšys: Paprašykite kitų peržiūrėti ir pateikti savo pastabas.
Skrajučių spauda. Patarimai:
- Aukštos kokybės vaizdai: naudokite tik aukštos kokybės nuotraukas ir grafikos elementus.
- Vieningas stilius: laikykitės vieningo stiliaus visame skrajutės dizaine.
- Skaitomumas: užtikrinkite, kad tekstas būtų lengvai skaitomas ir aiškus.
- Popierius: pasirinkite kokybišką popierių spaudai.
Pasinaudokite ,,Rekoprint” galimybėmis ir užsisakykite skrajutes jums patogiu metu, iš bet kurios vietos, 24/7, nepriklausomai nuo spaudos namų darbo valandų!
Užsisakykite skrajutes darbo dienomis iki 12:00 valandos ir mes pagaminsime jas per 24 valandas nuo užsakymo pateikimo.
Peržiūrėkite kitus Rekoprint spaudos produktus.